Relax!

2011.10.06. 16:47

Az úgy volt, hogy egy kedves barátom meggyőződéssel állította, hogy kajakozni jó. Egy kis reggeli evezés mindennél jobban kikapcsol. Ilyeneket mondott. Hittem neki, de jó darabig nem hozott lázba a kérdés. Aztán egy ponton eltört valami, és vettem egy Riot Quest 9.5-t. Tényleg jót tesz az ember lelkének. 

Perverz módon a legjobban a hajnali hajózásokat élvezem. Ha még egy kis pára is száll a víz fölött, az plusz pont. A 4-5 óra körül csörgő 78S (igen, a GPS-t használom ébresztőnek :) az első pillanatban nem kedvencem, aztán gyors összecihelődés, hajó a tetőre, és irány a víz. Többnyire a Ráckevei Dunaág, egészen pontosan a Gubacsi-híd körüli rész. Csend, béke, nyugalom, esetleg a hídon átzötyögő vonatok törik a csendet, de rajtuk kívül semmi. Egy-egy idegesebb kacsa, vagy az általam vízityúknak keresztelt vicces dagadt madarak izgága szárnycsapkodása.

Nincs nekem akkora írói vénám, hogy ezt átélhetően leírjam. Ki kell próbálni. Addig is itt egy kis filmecske, amit különösebb rákészülés nélkül, egy reggeli kajakozás alkalmával forgattam az említett részen. Próbáltam összeszedni a legstresszesebb, legidegesítőbb részeket. Jó szórakozást, kellemes relaxálást!

A bejegyzés trackback címe:

https://nnekajak.blog.hu/api/trackback/id/tr363283010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NaviHami 2011.10.07. 13:37:14

Megnéztem és tiszta ideg lettem. :) Kész horror. :)
süti beállítások módosítása