Immáron 6. alkalommal kerül megrendezésre GPSGames.hu által szervezett megmozdulás. Idén is a Sarudi Tisza-tó partja ad otthont a kikapcsolódni, versenyezni vágyóknak. Gyalogos, kerékpáros és nem utolsó sorban hajós kategóriában mérhetik össze erejüket a versenyre jelentkezők. A versenyt követő napon vezetett vízitúrára is lehetőség lesz az Eurostrand Camping jóvoltából.

A rendezvénnyel kapcsolatod bővebb információkat a 6. GARMIN GPSGames Műhód Fesztivál hivatalos oldaláról lehet elérni.

Megtörtént a nagy esemény. Kicsiny csapatunk megmérettetett a versenyen. Elsősorban a cél az volt, hogy teljesítsük a távot. Az időeredményeink tükrözik, hogy első versenyünk volt, reméljük azért sikerül feljebb kapaszkodnunk majd a sorban. Jómagam a rövid hajóval azonban a továbbiakban a rövidebb távot választom. :)

Ez úton is köszönjük a verseny szervezőinek - Lendvai Zsoltnak és Turi Attilának - a kiváló rendezést.

Aki a Balatonról és azon belül is a Balatoni kajakozásról szeretne többet tudni látogasson el Zsolt honlapjára.

A versengésről készült képek itt találhatóak!

Eredmények és track-ek a folytatásban.

Tavasz nyitó kenutúra!

2012.04.24. 12:38

2012 május 5-én rendezi a sarudi Euro Strand Kemping és Ifjúsági Tábor az évadnyitó kenutúrát a Tisza tavon. Kezdés 10:00 -kor. Mi biztosan ott leszünk! :)

Az esemény remek volt. Kicsit szeles, kicsit hullámos, de roppant látványos evezésen vettünk részt. Több megállóval tarkított 30 km-es táv egész napra kitartott. Az Óhalászi sziget mellett fekvő Holt-Tisza élővilága hihetetlen élmény.

30 km 7 percben:

Kajak és Forerunner

2011.11.13. 21:35

Bár nem vagyok versenyző alkat, a minap kitaláltam, hogy kicsit edzősebb hangulatban evezek egyet. Aztán még egyet. Először 10, aztán 16 kilométer, ügyesen ütemezve, kihasználva a Forerunner 310XT tudományát automatikus köridőtől a virtuális edzőpartnerig.

Mivel ebben a történetben a GPS az egyik főszereplő, a történetet hosszabban, sok-sok adattal, szépen beillesztett Garmin Connect ablakokkal egy GPS-közeli oldalon tettem közzé:

Magányos kajakverseny (GPSGames.hu)

Mivel az időjárás roppant mód kegyes hozzánk így október végén úgy gondoltuk, hogy kihasználva a hosszú hétvégét elmegyünk és felfedezzük a Velencei - tó nádas bogas világát. Reggeli találkozó az ex Osztyapenko-nál és indulás a tóhoz.

Elméleti kajaktuning

2011.10.20. 08:00

A Koppány kipufogó, a szőrös kormány, a chiptuning, vagy a B5-ös falazóelemnyi plüsskocka-pár a visszapillantón nem jöhet számításba. De valami extra mégis kell a járgányra.

Egy hajnali Kvassay zsilipes túra után délután kezdtem úgy érezni a dolgozóban, hogy ez még kevés volt. Gyors emil mudman barátomnak, akit nem volt bonyolult rábeszélni, hogy este legyen még valami vizezés. Boltzárás, kajak a Seicentora, majd irány Újpest, ahol mudman és gumiladikja is a járműbe került. Elindultunk.

Bár azt hihetnénk, hogy Földünkön az ember által fel nem fedezett fehér foltok már végleg eltűntek, de néha mégis fennakad valami teljesen ismeretlen földdarab a kitartóan kereső kalandorok hálójában. Legutóbb éppen a Duna egy kevéssé ismert szakaszán.

Mindig is szerettem volna kajakot. Néztem az aranyárban mért Prijontól a szétszedhető Point N65°-on át egészen a viccesen fapados, Gumotex minimálkajakig sokféle ladikot, sőt, egynehányat ki is próbáltam. Közben többször elült a lelkesedés – főleg télen – de a parázs ott dolgozott a hamu alatt. Aztán egyszercsak megtörtént a baj.

Relax!

2011.10.06. 16:47

Az úgy volt, hogy egy kedves barátom meggyőződéssel állította, hogy kajakozni jó. Egy kis reggeli evezés mindennél jobban kikapcsol. Ilyeneket mondott. Hittem neki, de jó darabig nem hozott lázba a kérdés. Aztán egy ponton eltört valami, és vettem egy Riot Quest 9.5-t. Tényleg jót tesz az ember lelkének.

Általában az első vízre szállás alkalmával az emberek többségében van némi félelem és bizonytalanságérzet. Ennek leküzdésében nagyban segít a

által készített weboldal, ahol virtuálisan elsajátíthatóak az alapfogások. A tengerikajak.hu weboldal íróinak köszönhetően magyar nyelven is elérhetőek a hasznos tanácsok. Az oldal magyar nyelvű elérhetősége itt!

Az első út

2011.09.28. 22:12

A mai reggelen meg volt életem első kajak útja és az utolsó tíz percet még élveztem is :)

NaviHamitól kölcsönkapott Point 65ºN Nemo típusú kajakkal indultam neki a kalandnak. A parton magpet tartott egy gyorstalpaló oktatást, így már be tudtam szállni a hajóba és elindulhattam az ismeretlen víznek.

Magpet és jómagam egy szeptemberi hajnalon nekiindultunk, hogy a GPSGAMES.HU weboldalon található Kincses sziget játékot megoldjuk. Az idő és a víz is remek volt. A hajóflottát szállító teherautóval megérkeztünk a Budapesttől 1 órányi távra lévő szigettel szembe és már indulhatott is a bevetés.

2011.09.24 -én rendezték a Pisztráng Kör jóvoltából a  VI. MOUNTEX Nemzetközi Tájevező Versenyt a Szigetközben. Az indulás Dunasziget nevű településről történt. A nevezők száma az eddig megrendezett versenyek létszámát is felülmúlta. A mi kis csapatunk is nekivágott a versenynek.